Management și Stocare
Arhivarea documentelor asigură un sistem unitar de evidenţă, inventariere, selecţionare, confidenţialitate şi securitate a documentelor create de către orice instituție indiferent de domeniul de activitate.
Ordonarea și gestionarea arhivei fizice prin intermediul unei compani specializate implică costuri mai mici și aduce beneficii reale mult mai mari comparativ cu derularea acestei activități în cadrul firmei.
Căutarea documentelor în arhiva proprie ocupă 20% din timpul unui angajat. Într-o firmă cu 20 de angajați timpul cumulat petrecut pentru găsirea documentelor este egal cu timpul de lucru a 4 angajați full-time. Folosind serviciile de arhivare DAS, la fiecare 20 de angajați vă sunt redați 4 cărora le puteți aloca sarcini productive.
Arhivarea în sistem externalizat vă asigură acces rapid la documente folosind resurse umane și financiare mult reduse.
De asemenea, vom evita împreună expunerea companiei la riscul unor pierderi grave de date și a încălcării legii privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a datelor.
Vreau detalii